Home>Człowiek i styl>Organizacja ślubu – o czym musimy pamiętać?

Organizacja ślubu – o czym musimy pamiętać?

Ten najważniejszy dzień w życiu, jest często zarazem jednym z tych najbardziej stresujących. Ślub – bez względu na to czy będzie to skromna uroczystość, czy huczne wesele, wiąże się z ogromem spraw do załatwienia. Podpowiadamy, o czym nie zapomnieć w gąszczu ślubnych przygotowań.

Po pierwsze: formalności i umowy

Ślub kojarzy się przede wszystkim z romantyczną uroczystością, słowami przysięgi wypowiadanymi drżącym z emocji głosem oraz oczywiście – zabawą weselną. Ma on jednak również swoją drugą, mniej przyjemną stronę. Wiąże się bowiem z koniecznością załatwienia wszelkich formalności. W momencie umawiania terminu ślubu, należy dostarczyć do urzędu lub kościoła odpowiednie dokumenty. Poza tym nie można też zapominać o umowach, które najlepiej podpisać z wszelkimi podwykonawcami, począwszy od zespołu, przez restaurację lub hotel, aż po dekoratorów. Stanowią one gwarancję, że wszystko zostanie zrealizowane zgodnie z umową, bez opóźnień lub rezygnacji w ostatniej chwili

Po drugie: obrączki nie na ostatnią chwilę

Wybór sukni i garnituru, dodatków, weselnego menu, tortu… Trudno to wszystko spamiętać. I dlatego warto odnotować w notesie całą listę spraw do załatwienia i po kolei odhaczać wykonane zadania. Ważne jest przy tym, żeby odpowiednio wcześniej zabrać się za kupno obrączek. Obecnie wybór jest ogromny – obrączki ślubne klasyczne z żółtego złota, tytanowe, węglowe, wysadzane kamieniami szlachetnymi – mają służyć przez całe życie, więc nie mogą być przypadkowe. Jeśli zaś ma się na nich znaleźć grawer, czas realizacji zamówienia (jeśli będą kupowane przez Internet) będzie nieco dłuższy. Tak zaplanowany ślub na pewno będzie wspaniałym, wzruszającym wydarzeniem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

trzy × 5 =