Materiały POS to wszelkiego rodzaju nośniki reklamy stosowane przede wszystkim poza środkami masowego przekazu. Ich głównym zadaniem jest wspieranie sprzedaży w konkretnym miejscu dokonywania zakupu. Dzielą się na miękkie oraz twarde – do tych pierwszych zaliczamy np. ulotki, natomiast do drugich – regały i kasetony. Wiele niezwykle ciekawych materiałów POS posiada w swojej ofercie ta firma: https://pos-solution.pl.
Do standardowych materiałów reklamowych POS zaliczamy m.in. ulotki, broszury, katalogi, naklejki, stoiska reprezentacyjne, bilonownice (podkładki z tworzywa sztucznego, na których wydawana jest reszta), stoppery, toppery, dyspensery (stojaki na foldery), flagietki oraz display`e.
Z kolei wśród trendów w tym zakresie warto wyróżnić infokioski w formie terminali komputerowych połączonych z ekranem. Wyświetlają one pomocne komunikaty o charakterze promocyjnym i informacyjnym. Inne ciekawe rozwiązania to lustra reklamowe (wyświetlacze z czujnikiem ruchu), a także lightboxy, czyli podświetlane kasetony z zamontowanym wewnątrz plakatem.