Bardzo często potrzebujemy skorzystać z czegoś, co jednoznacznie pokazuje nas jako osobę wyjątkową – i to nie konieczne dlatego, że zamierzamy pogłaskać nasze wielkie ego, ale w celach czysto biznesowych, kiedy to marka jest bardzo ważna i świadczy o jakości produktu – przynajmniej tej spodziewanej, orientacyjnej. Dlatego tak ważne jest drukowanie etykiet, które znajdą się na przedmiotach będących wynikiem naszej produkcji lub działalności. Nie możemy pokazać, że taka rzecz jest dla nas nieistotna – w najlepszym wypadku trafimy do oddanej grupy klientów na rynku lokalnym i, chcąc zwiększyć sprzedaż, i tak będziemy musieli zainwestować w zmianę etykiety. Nie zawsze jakość obroni się sama – takie są, niestety, prawa rynku.
Poza naszymi produktami ważne jest też to, jak nas samych widzą nasi klienci oraz potencjalni partnerzy, z którymi możemy współdziałać w środowisku biznesowym, polepszając obie działalności. W takiej sytuacji dobrze jest znać odpowiednie metody na druk wizytówek, niezależnie od tego, czy robimy to we własnym zakresie, czy zlecamy firmie zewnętrznej. Jakość etykiety jest ważna, ale służy przede wszystkim celom rozpoznawczym i stoi za nią produkt, który jest ważniejszy – w przypadku wizytówki jej jakość jest często jedyną rzeczą, która o niej stanowi. Wiele osób przecież wchodzi w posiadanie takiej nie mając wcześniej żadnego kontaktu z osobą na niej zapisaną. A nawet w przypadku, gdy otrzymała wizytówkę bezpośrednio – czas zaciera pamięć o osobie, a jakość wizytówki się nie zmienia