Żyjemy w czasach, gdy istnieją tysiące możliwości zrobienia reklamy praktycznie za darmo, wystarczy posłużyć się kreatywnością. Nie musimy inwestować milionów by stworzyć coś efektywnego, celem przyciągnięcia klientów. Można oczywiście (jeśli ma się tylko pieniądze) kupić profesjonalną kamerę, ale nie jest to niezbędne, ponieważ współczesne telefony z powodzeniem nagrywają w jakości HD i wcale nie wygląda to źle. Alternatyw dla drogich opcji reklamowania jest wiele, jednak nie powinniśmy w każdej kwestii iść po najprostszej linii oporu ani tym bardziej osiadać na laurach. Wszystkie rynki cechuje konkurencją, dlatego trzeba się trzeba się trochę postarać, by nie zostać ,,zdeptanym”. Worki reklamowe stanowią popularną, ponadczasową grupę asortymentu reklamowego. Ze względu na niewielkie rozmiary oraz poręczność, znajdują zastosowanie w rozmaitych sytuacjach, a tym samym stają się doskonałym nośnikiem informacji o danym przedsiębiorstwie.
Nie jest tajemnicą, że klienci kupują przede wszystkim od takich osób, które znają i lubią. Niektórzy mawiają, że ,,profesjonalizm sam się obroni”, jednak jest to prawdą tylko po części. Nawet najbardziej rzetelny zakład, o którym nikt nie wie nie przyniesie zysków, dlatego tak ważne jest zaprezentowanie świadczonych usług w sposób przyjazny dla potencjalnych usługobiorców. Zaopatrując się w personalizowane gadżety reklamowe z logo firmy, nietrudno będzie trafić do szerokiego grona, ponieważ spośród kubków, koszulek, długopisów, ołówków, smyczy oraz wielu innych gadżetów każdy wybierze coś dla siebie.