Celem reklamy punktu usługowego jest zdobycie jak największej liczby klientów. Aby to zrobić, konieczne jest dotarcie z ofertą do szerokiej grupy odbiorców, co nie należy do łatwych zadań. Materiały promocyjne są często ignorowane, ponieważ większość osób nie znajduje w nich nic ciekawego. Istnieją jednak sposoby na to, aby wymusić uwagę, a jednym z nich jest ustawianie reklam na mieście, w miejscach szczególnie uczęszczanych lub położonych blisko samego lokalu. Muszą to być reklamy łatwe w przenoszeniu, tak aby w razie potrzeby można było je łatwo przenieść do nowej lokacji. Jakie typy reklamy sprawdzą się w takiej roli?
Doskonałym nośnikiem treści reklamowych na mieście są tzw. potykacze zewnętrzne. Można je nabyć na przykład w następującej ofercie dostępnej na witrynie https://www.exact.net.pl/systemy-reklamowe/potykacz-zewnetrzny_46, ale też w wielu innych podobnych punktach na rynku. W bardzo szybki sposób można zmienić jego umiejscowienie, a w razie czego nawet plakat, aktualizując informacje, które chce się przekazać odbiorcom. Alternatywą dla potykaczy lub po prostu rozwiązaniami, które mogą być stosowane razem z nimi, są różnego rodzaju ścianki reklamowe. Jeżeli chodzi jednak o potykacze, to stanowią one naprawdę korzystną formę promocji. Co ważne, można je zakupić w różnych wersjach. Produkowane są potykacze drewniane lub z tworzyw sztucznych, a także jednostronne lub dwustronne. Niektóre egzemplarze, zwłaszcza te z plastiku, są wodoodporne, a co za tym idzie, mogą być stosowane nawet podczas niekorzystnych warunków pogodowych panujących na zewnątrz.